Hotel Bílý páv Recenze
-
Personál
95% -
Čistota
95% -
Vybavení
92% -
Pohodlí
92% -
Poměr cena/kvalita
90%
Zobrazit recenze, které napsal:
- ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Milan Bořík
rodina se staršími dětmi, 24.6.2018
Česká republika
Veronika
dospělý pár, 27.5.2018
Praha Česká republika
děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Za klimatizaci jsme lobovali ze všech sil když se budova rekonstruovala. Je to ale budova města a ty ji bohužel nenechali udělat. Tudíž musíme pracovat, s tím, co máme.
My jako nájemci jsme tuto skutečnost nemohli nijak ovlivnit.
I tak doufáme, že Vás budeme moci v budoucnu opět přivítat.
Radka Houdková, Hotel Manager
Anonym
jednotlivec, 27.5.2018
Čeština
Vladimír
dospělý pár, 6.3.2018
Bojkovice Česká republika
(bez textového hodnocení)
Andrea
mladý pár, 29.10.2017
Praha Česká republika
Jana
dospělý pár, 29.10.2017
Česká republika
pavel tichy
jednotlivec, 20.9.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vlastimil
dospělý pár, 2.9.2017
skuteč Česká republika
(bez textového hodnocení)
Andrea
rodina s malými dětmi, 14.8.2017
Břeclav Česká republika
děkujeme za Vaši recenzi a přejeme Vám krásný den.
Radka Houdková
Hotel Manager a celý tým Bílého Páva
Anonym
rodina se staršími dětmi, 30.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Martina
rodina se staršími dětmi, 8.7.2017
plzen Česká republika
jsme rádi, že se Vám u nás líbilo, a že jste si udělala čas napsat nám Váš názor.
Omlouváme se za talířky na snídaních, vždy se snažíme, aby byly k dispozici i nějaké navíc, nejen ty, které jsou založeny na stolech. Větší hrníčky jsou v řešení, v případě potřeby jsou k dispozici na vyžádání z restaurace.
Doufáme, že při příští návštěvě to bude vše v pořádku.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková
Hotel Manager
Anonym
jednotlivec, 24.6.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Děkujeme, že jste si našel/a čas a ohodnotil/a náš Hotel. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková a celý tým Restaurant & Hotel BÍLÝ PÁV.
Anna
mladý pár, 11.6.2017
Praha Česká republika
děkujeme za Vaši krásnou recenzi a opravdu moc nás těší, že se Vám u nás líbilo.
Přeji Vám krásný den a teším se zase brzy na viděnou :-)
Radka Houdková
Hotel Manager
Anonym
jednotlivec, 2.6.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Děkujeme, že jste si našel/a čas a ohodnotil/a náš Hotel. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková a celý tým Restaurant & Hotel BÍLÝ PÁV.
Andrea
rodina s malými dětmi, 28.5.2017
Modra Slovensko
Děkujeme, že jste si našla čas a ohodnotila náš Hotel. Velice nás těší, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás v budoucnu budeme moci opět přivítat.
Jsme rádi, že i noční příchod, kdy již není recepce v provozu, proběhl bez problémů.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková a celý tým Restaurant & Hotel BÍLÝ PÁV.
Hans Schraa
jednotlivec, 16.5.2017
Belgie
Děkujeme, že jste si našel čas a ohodnotil náš Hotel. Velice nás těší, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás v budoucnu budeme moci opět přivítat.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková a celý tým Restaurant & Hotel BÍLÝ PÁV.
Anonym
jednotlivec, 6.5.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Děkujeme, že jste si našel/a čas a ohodnotil/a náš Hotel. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková a celý tým Restaurant & Hotel BÍLÝ PÁV.
Sylvia
rodina se staršími dětmi, 1.5.2017
Slovensko
(bez textového hodnocení)
Děkujeme, že jste si našla čas a ohodnotila náš Hotel. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a těšíme se na Vaši další návštěvu.
Přeji Vám krásný den.
Radka Houdková
Hotel Manager
Jiří
jednotlivec, 25.3.2017
Česká republika
Děkuji za Váš čas a za napsání recenze.
V první řadě bych se Vám ráda omluvila za nepříjemný zápach na pokoji. Stává se to opravdu nárazově, a jak Vás kolega již informoval, tato závada se řeší s městem, které je vlastníkem této budovy. Samozřejmě všechny pokoje před příjezdem hostů kontrolujeme, aby tento problém nenastal. V případě, že se tento problém objeví, pokoje zablokujeme.
Ještě jednou děkujeme za Váš pobyt a zpětnou vazbu. Doufáme, že i přes daný problém nás v budoucnu opět navštívíte, abychom Vám mohli ukázat, že je vše již v pořádku.
Přeji Vám krásný den a víkend.
Radka Houdková
Hotel Manager
Diego
jednotlivec, 25.1.2017
Francie
(bez textového hodnocení)
Thank you very much for your positive feedback. We are happy you have enjoyed your stay with us and hope to welcome you in our hotel again in the future.
Wish you lovely day.
Radka Houdkova and the whole team of Restaurant & Hotel BILY PAV